Posada en funcionament del nou assistent digital + 65
A través del nou assistent es podran resoldre dubtes i tràmits d’àmbit econòmic (pensions, estalvi energètic i entitats bancàries), de salut (La Meva Salut), de relacions amb l’Ajuntament (ajuts econòmics i gestions des de la seu electrònica) i de l’àmbit personal (gestió del correu electrònic, tràmits des del mòbil i aplicacions digitals). La persona de 65 anys o més que ho necessiti podrà enviar un whatsapp al telèfon 646 821 721 durant les 24 hores del dia i es respondrà en un període màxim de 48 hores laborables o 72 hores si hi ha el cap de setmana pel mig. L’assistent digital li facilitarà resposta o podrà concertar una cita en dependències municipals o als domicilis de les persones usuàries.
https://pam.vic.cat/pla-dactuacio-municipal/administracio-oberta-moderna-i-propera/enfocats-al-ciutada/pla-dacompanyament-i-atencio-al-ciutada-1/millora-de-latencio-i-us-del-servei-de-deixalleria
https://pam.vic.cat/@@site-logo/logo-ajuntament-vic.svg
Posada en funcionament del nou assistent digital + 65
Descripció:
A través del nou assistent es podran resoldre dubtes i tràmits d’àmbit econòmic (pensions, estalvi energètic i entitats bancàries), de salut (La Meva Salut), de relacions amb l’Ajuntament (ajuts econòmics i gestions des de la seu electrònica) i de l’àmbit personal (gestió del correu electrònic, tràmits des del mòbil i aplicacions digitals).
La persona de 65 anys o més que ho necessiti podrà enviar un whatsapp al telèfon 646 821 721 durant les 24 hores del dia i es respondrà en un període màxim de 48 hores laborables o 72 hores si hi ha el cap de setmana pel mig. L’assistent digital li facilitarà resposta o podrà concertar una cita en dependències municipals o als domicilis de les persones usuàries.
Objectiu de desenvolupament sostenible