Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La transparència, el bon govern, la innovació tecnològica i l'accés a la informació permeten assolir més eficiència, agilitat i una millora del servei. L'Ajuntament de Vic té l'objectiu de facilitar que la relació de la ciutadania amb l'administració sigui més àgil i que doni resposta d'una forma dinàmica i proactiva.

88%

ENFOCATS A LA CIUTADANIA

El ciutadà està al centre de les polítiques públiques que desenvolupem.

Oferir un nou portal de seguiment del Pla d’Actuació Municipal (1) 2020

100%

Pla d'acompanyament i atenció al ciutadà (11) 2023

95%

La ciutadania té la possibilitat d'adreçar-se a l'Ajuntament de Vic en qualsevol moment del dia i qualsevol dia de l'any. Ho pot fer a la seu electrònica, enviant un correu electrònic a atenció ciutadana o bé fent una aportació a la bústia ciutadana. D'aquesta manera l'Ajuntament de Vic és accessible en tot moment. Amb l'objectiu de mantenir i millorar aquesta disponibilitat s'ha revisat quins són aquests canals d'accés i s'han implementat noves mesures per optimitzar-ne el seu funcionament.

Participació ciutadana (4) 2023

84%

Pla de millora en polítiques d'igualtat en les actuacions municipals i distintiu de gènere (9) 2020

78%

Accions de transparència i rendiment de comptes (2) 2023

100%

Cooperació al desenvolupament (4) 2023 Nova incorporació

70%

Compromís de mantenir el 0,7% del pressupost local a la cooperació internacional i el compliment dels objectius de desenvolupament sostenible es despleguen les accions d'aquest bloc.

82%

L'ORGANITZACIÓ

Posar el focus en les persones, millora les organitzacions. Per això el desenvolupament del talent ens permetrà assolir nous reptes que ens planteja la societat i, d'aquesta manera, avançar cap a una administració més intel·ligent, estratègica, col·laborativa, innovadora, rigurosa, connectada, permeable i diversa.

Optimitzar i dimensionar el catàleg de llocs de treball ajustant-se a les necessitats de resposta de l'organització (3) 2020

100%

Aprovar la relació de llocs de treball per objectivar els llocs i ajustar les retribucions als llocs de treball.

Formació i mentoratge eina indispensable pel creixement organitzatiu (1) 2020

70%

Consolidació del model d'Administració Electrònica (2) 2021 Nova incorporació

75%
69%

CIUTAT INTEL·LIGENT I SOSTENIBLE

Mitjançant l’adopció de mesures basades en la tecnologia establir les bases per millorar la qualitat de vida de la nostra ciutadania, per tal de fer la nostra ciutat més habitable i sostenible, gràcies a l’aplicació de solucions innovadores per a una gestió més eficient i de qualitat dels serveis.

Incorporació de noves tecnologies en la prestació de serveis (5) 2022

69%

Dissenyar l'estratègia de solucions de ciutat intel·ligent (2) 2021

62%

Iniciar la disposició d'ERP (Enterprise Resource Project) (1) 2023 Nova incorporació

75%

Planificar les integracions, prioritzar-les, descartar programes, canviar tecnologia i incorporar-ne.